سلام اول با حضور ۴ کاروان از ۳ استان کشور در نجف اشرف برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ ۰۸:۳۳:۵۲

زائرین دانشگاهی استان های ، تهران ، مرکزی و قزوین دقایقی پس از ورود به شهر مقدس نجف، توسط عوامل هتل و خدابخشیان؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مورد استقبال قرار گرفتند .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،زائرین دانشگاهی استان های ، تهران ، مرکزی و قزوین دقایقی پس از ورود به شهر مقدس نجف، توسط عوامل هتل و خدابخشیان؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مورد استقبال قرار گرفتند .

احمد رضا خدابخشیان ؛ نماینده ستاد در نجف اشرف در جمع دانشگاهیان ضمن عرض خیر مقدم به زائرین، به پاره ای موضوعات از جمله موقعیت جغرافیایی هتل، راه های دسترسی به حرم، به همراه داشتن کارت هتل و برنامه های تدارک دیده شده برای زائرین در نجف اشاره کرد.

نماینده ستاد در نجف اشرف به فرصت محدود سفر اشاره و تاکید کرد که دانشگاهیان از این زمان بسیار کم و حضور در کنار شاه نجف، امیر المومنین علی (ع) نهایت استفاده معنوی را ببرند چون تا چشم باز کنید این سه روز مانند سه ثانیه می گذرد.

این کاروان ها پس از استقرار در هتل به صورت دسته جمعی راهی حرم مطهرعلوی شدند تا در برنامه سلام اول، به مولای خود عرض ارادت نمایند.

شایان ذکر است؛برنامه سلام اول هر روزه ساعت 18:00 توسط مداح ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان مقابل باب الساعه حرم علوی برگزار می گردد.