هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان کلید خورد/اعزام اولین کاروان به عتبات از امروز

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ ۱۲:۲۷:۴۴

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در هفدهمین دوره خبر داد و گفت:عملیات هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، روز دوشنبه 16 مرداد ماه 96 با اعزام دو کاروان از دانشجویان استان های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی آغاز شد و تا آبان ماه 96، اعزام‌ها ادامه دارد.

فقیهی در خصوص تعداد دانشگاهیانی که در این دوره به عتبات اعزام می شوند، گفت: بیش از 96000 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود 14 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی ادامه داد: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا در عراق، برای حضور دانشگاهیان در عتبات برنامه هاي فرهنگي گسترده اي را پيش بيني كرده است كه از زمان ورود دانشگاهیان به عراق اين برنامه ها آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قبل از اعزام برای زائرین دانشگاهی یک جلسه آموزشی در نظر گرفته شده و همچنین یک بسته فرهنگی به آنها داده خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش احلی من العسل و حر شناسی در کربلا و در نجف بازدید از بیت امام (ره)، کتابخانه علامه امینی،زیارت مقام صافی صفا ، نجف شناسی و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی آن را برای زائرین دانشگاهی اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

فقیهی گفت:در اين دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام يك و یک و نیم ميليون توماني بانك ملت و صندوق رفاه را در نظر گرفته‌ايم كه قرض الحسنه و بدون سود است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مدیران ثابت،مداحان و خبرنگاران ستاد روز گذشته به نجف اشرف وارد شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  جواد :

مدیریت محترم ضمن عرض سلام خسته نباشید حدودا یه ماه هست تمام اسناد مدارک مورد نیاز وام عتبات تحویل صندوق رفاه دادم هنوز واریز نشده وتاریخ 2 آبان مشرف میشم خواهشن راهنمایی کنید ممنونم

  لبیک : باسلام از دفتر صندوق رفاه در دانشگاه خود پیگیری کنید
  علیرضا رجبعلیزاده کاشانی :

سلام. برای ارسال آثار به مسابقه چراغ راه هدایت ایمیل معرفی بفرمایید. سپاس

  لبیک : باسلام atabat@labbayk.ir
  مهدی نکیسا :

سلام علیکم آیا برای اربعین هم برنامه دارید؟

  لبیک : باسلام خیر
  قنبری :

وامی که صندوق رفاه میده رو باید بریم کربلا بعد پاسپوردی که مهر ویزا داخلش خورده رو باید ببریم برا گرفتن وام یا قراره قبل از سفر وام رو بدن.

  لبیک : باسلام خیر نیازی به پاسپورت نیست از اول شهریور از سایت لبیک باید معرفی نامه بگیرید و بعد برای وام اقدام کنید
  مصطفی اسماعیلی :

سلام من سربازم و مراحل صدور گذرنامه طول خواهد کشید تاریخ حرکتم سوم شهریور هست ایا امکان به تاخیر انداختن اعزام هست یا نه؟؟؟

  لبیک : باسلام بعد از صدور مجوز خروج از کشور گذرنامه از سه روز تا یک هفته صادر می شود زمان لازم را خواهید داشت
  حسین :

اولین سالی که میخوام مهر هر چه زودتر بیاد