جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان های۱۶ و ۲۳مردادماه آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ ۱۳:۴۱:۰۵

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان های۱۶ و ۲۳مردادماه استان برگزار شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان های۱۶ و ۲۳مردادماه استان برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه۱۰مردادماه از ساعت۱۱:۳۰الی اذان ظهر در نمازخانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار گردید؛ پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی؛ مسئول شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی راجع به آداب زیارت قبور مطهر معصومین در عتبات عالیات و ارزش و اهمیت زیارت بین الحرمین به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه مهدی پروین زاده؛ مدیر ارتباطات و هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و عضو شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان به بیان نکاتی درباره اهمیت و ارزش زیارت اباعبدلله(ع) و قبور ائمه اطهار(ع) و فضیلت آنها پرداخت.

در ادامه جلسه همچنین آقای عونی مداحی کردند و پس از ایشان مدیران کاروان ها آقایان محمودی و سردهایی جلسه های اختصاصی برای زائرین کاروان ها برگزار و با نشست در قالب حلقه های صمیمی توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به سفر ارائه و به سوالات زائرین در این خصوص پاسخ دادند.

در پایان بسته های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان که شامل کتب هشت بهشت، چهارفصل عاشقی و لوح فشرده راهیان آسمان به همراه کیف اهدایی بانک ملت به زائرین این کاروانها اهدا گردید.