تکمیل مراحل ثبت نام دانشجویان منتخب قرعه کشی عتبات استان چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۳/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۸:۲۳

دانشجوياني كه در قرعه كشي عتبات عاليات استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند جهت تکمیل فرایند ثبت نام مدارک خود را به دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه شهرکرد تحویل نمایند.

 به اطلاع دانشجويان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری  كه در قرعه كشي عتبات عاليات انتخاب شدند، مي رساند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مدارک ذیل را به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهرکرد تحویل نمایند:

1-اصل گذرنامه

2- سه قطعه عکس 3*4 شبیه عکس گذرنامه

3-کپی کارت ملی

4-کپی شناسنامه( زوجین صفحه دوم نیز لازم است)

5-کپی کارت دانشجویی

تذکر:

1- افرادی که گذرنامه ندارند بقیه مدارک را به غیر از گذرنامه به دفتر نهاد تحویل داده و جهت انجام مراحل دریافت گذرنامه به پلیس +10 مراجعه نمایند.

2- دانشجویان پسر مجرد که کارت پایان خدمت ندارند مدارک مورد نیاز را به غیر از گذر نامه تحویل دهند و فرم تعهد نامه محضری و معافیت تحصیلی را از دفتر نهاد تحویل و پس از تکمیل و ارائه به دفتر نهاد جهت مجوز خروج آنها اقدام می شود و پس از آن جهت دریافت گذر نامه اقدام نمایند.

3- هزینه ثبت نام 10 روز قبل از اعزام دریافت می شود.

4- مهلت تحویل مدارک حداکثر تا 20 روز قبل از اعزام می باشد.

5- گذرنامه باید تا 10 روز قبل از اعزام تحویل داده شود.

6- شرایط دریافت وام عتبات متعاقباً پس از تحویل مدارک اعلام می شود.


ارسال نظر