گزارش تصویری از کاروان دانشگاهیان استان کرمان در سفر عتبات عالیات

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۵:۱۵:۴۱

نهمین کاروان دانشگاهیان اعزامی کرمان به عتبات عالیات به مدیریت آقای صادقی، در تاریخ ۲۳ فروردین ماه به شهر کرمان بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری کرمان به نقل از شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان، نهمین کاروان های دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات، در تاریخ 23 فروردین ماه به کرمان بازگشتند.

این کاروان با مدیریت آقای صادقی و حضور جمعی از دانشجویان پسر مجرد، متاهلین دانشجو و کارمندان دانشگاهی در روز جمعه 16 فروردین ماه به عتبات عالیات اعزام شدند. حجت الاسلام والمسلمین عامری نیز به عنوان روحانی کاروان، زائرین را در این سفر همراهی کرد.

زائرین دانشگاهی در این سفر معنوی پس از زیارت قبور اهل بیت (علیهم السلام) در کربلا، سامرا، کاظمین و نجف، به زیارت قبرستان وادی السلام، مقبره صافی صفا، مقبره علامه امینی (صاحب کتاب الغدیر) و مزار حر مشرف شدند. ایشان همچنین از منزل امام خمینی (رحمت الله علیه)، مسجد کوفه و مسجد سهله نیز دیدن نمودند.

از جمله برنامه های فرهنگی برگزار شده در این سفر می توان به برنامه « احلی من العسل » اشاره کرد که توسط بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار گردید.


ارسال نظر