همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان استان کرمان برگزار می گردد

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۵:۳۹:۲۷

همایش استانی بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان استان کرمان به عتبات عالیات روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان، همایش استانی بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان استان کرمان به عتبات عالیات روز دوشنبه 29 بهمن ماه از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، مسئولین سازمان حج و زیارت استان کرمان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در این سازمان، مسئولین بانک ملت ،اداره گذر نامه و سازمان نظام وظیفه استان کرمان برگزار می گردد.

این همایش که از ساعت 9 صبح در محل کرمان، بلوار آیت الله صدوقی (جاده تهران)، چهار راه فیروزه، مدیریت امور شعب بانک ملت کرمان، طبقه همکف، سالن همایش های بانک ملت برگزار خواهد شد،  برنامه های قبل، حین و پس از سفر عتبات بیان می گردد.

درحاشیه این مراسم که با هدف آشنایی هرچه بیشتر زائرین دانشگاهی با این سفر معنوی برگزار می گردد؛ بسته های فرهنگی ویژه سفر به عتبات عالیات به زائرین اهداء خواهد شد. برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به برندگان نیز از دیگر برنامه های این همایش می باشد.

لازم به ذکر است که جلسه آموزشی - توجیهی کاروان های اعزامی در تاریخ های 3، 10 و17 اسفندماه، بعد از همایش در همان مکان برگزار می گردد.

توجه: با توجه به نزدیکی اعزام، حضور در این مراسم الزامی می باشد.

ارسال نظر