نشست هم اندیشی مدیران و روحانیون کاروان های بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان استان قم برگزار گردید

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۳:۵۱:۳۳

نشست هم اندیشی مدیران و روحانیون کاروان های بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ ریاست ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیران و روحانیون کاروان های بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی، ریاست ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور و جناب آقای صالحی مدیر کل حج و زیارت استان قم و با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهری؛ رئیس شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان استان قم روز دوشنبه مورخ 08/11/97 در سالن علامه طباطبایی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

زیارت عتبات فرصتی مناسب برای توسعه فضای معنوی در دانشگاه ها

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین طاهری؛ مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم ضمن خیر مقدم به مدیران و روحانیون اظهارداشت: در دوره بیستم تعداد کاروان های دانشگاهیان استان قم 16 کاروان است که از اعزام آنها از 2 بهمن شروع شده است و تا نیمه های اردیبهشت 97 ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن تشریح سیاست های دوره بیستم اعزام عتبات، به بیان ویژگی ها و امتیازات عتبات دانشگاهیان پرداخت و اظهار داشت کسانیکه یک سفر با عتبات دانشگاهیان اعزام شده اند تمایل دارند که همه سفرهایشان از طریق این ستاد باشد.

در ادامه آقای صالحی؛ مدیر کل حج و زیارت استان قم با بیان ویژگی های کاروان های دانشگاهیان اعلام داشتند ما مدیران کاروان های دانشجویی را با حساسیت انتخاب می کنیم و سعی داریم که از سنخ خود دانشگاهیان باشند.

در بخشی از این نشست مدیران و روحانیون کاروان های دانشجویی به بیان دیدگاه های خود پیرامون عتبات دانشگاهیان پرداختند.

ارسال نظر