۳۱۰ نفر از دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری در این دوره به عتبات اعزام شدند

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۰:۲۵:۲۸

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری،در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ۳۱۰ نفر از دانشگاهیان استان به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری،از زمان اعلام فراخوان برای ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، بیش از 900 متقاضی در سامانه اطلاع رسانی لبیک به نشانیwww.labbayk.comآمادگی خود را برای تشرف و زیارت عتبات عالیات اعلام نمودند. بنابر کاروان بندی نه گانه ای که از ستاد مرکزی عمره و عتبات دانشگاهیان در تاریخ های 16بهمن، 28 بهمن، 7 اسفند، 12 اسفند،21 اسفند،28 اسفند، 4فروردین،6 فروردین و 12 اردیبهشت ابلاغ گردیده بود، نظر به ثبت درخواست و اعلام تاریخ های اعزام زائرین در تاریخ های ذکرشده، کاروان بندی زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز شد.

شایان ذکر است از این تعداد، کاروان های 16بهمن، 28 بهمن، 7 اسفند، 12 اسفند،21 اسفند،28 اسفند،6 فروردین و 12 اردیبهشت به صورت اعزام هوایی و کاروان 4 فروردین به صورت اعزام زمینی به کربلای معلی مشرف شدند. همچنین باتوجه به عدم تکمیل ظرفیت کاروان های 2 بهمن و 3 اردیبهشت، با جابجایی های هماهنگ شده، زائرین ثبت نامی این کاروان ها به تاریخ های بعد انتقال یافتند.

هم چنین لازم به توضیح است؛ تعداد 310 نفر زائر در قالب کاروان های نه گانه شامل دانشجویان، اساتید، کارکنان شاغل در دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری به صورت هوایی و زمینی اعزام شدند.جلسات توجیهی مختص هر کاروان بین 2 تا 8 روز قبل از هر اعزام با حضور مدیر و روحانیون کاروان ها با حضور زائرین عزیز برگزار گردید.

در پایان،خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق اعزام زائرین استان چهارمحال و بختیاری را در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به سرزمین عشق ، قطعه ای از بهشت ،کربلای معلی نصیبمان کرد.

ارسال نظر