برگزاری جلسه توجیهی کاروان عتبات دانشگاهیان استان خوزستان/ اعزام ۲ بهمن

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۸:۲۵

جلسه توجیهی کاروان اعزامی دوم بهمن ماه سال ۹۶ خوزستان، متشکل از دانشجویان دختران مجرد دانشگاه های مختلف استان، ۲۵ دی ماه در سالن جلسات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ برگزار شد .

به گزارش ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان، جلسه توجیهی کاروان اعزامی دوم بهمن  ماه سال 96 متشکل از دانشجویان  دختران مجرد دانشگاه های مختلف استان خوزستان روز 25 دی ماه در سالن جلسات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز از ساعت 12:30 تا 14:30 با حضور عوامل ستاد عتبات دانشگاهیان خوزستان و کاروان  برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل اجرایی،امنیت سفر و توصیه هایی برای آمادگی هر چه بیشتر برای این سفر معنوی توسط مدیر کاروان و عوامل ستاد عتبات دانشگاهیان استان بیان گردید. در پایان این جلسه محصولات فرهنگی و هدایای ارسالی از سوی ستاد عتبات دانشگاهیان به کلیه زائرین اهدا شد.

حرکت این کاروان روز دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت ۳ بامداد از جلوی درب دانشگاه شهید چمران اهواز خواهد بود .

لازم به ذکر است که این کاروان ،اولین کاروان اعزامی از ستاد عتبات دانشگاهیان استان خوزستان است که در هجدهمین دوره اعزام های این ستاد به عتبات عالیات مشرف خواهند شد .

ارسال نظر