اطلاعیه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان هرمزگان

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ۱۴:۳۶:۳۶

مهلت نهایی کردن ثبت نام تا ۱۳ دی ماه و تا اطلاع ثانوی کلیه پروازهای استان هرمزگان از استان یزد می باشد.

با عرض تبریک خدمت آن دسته از دانشگاهیان گرامی که در قرعه کشی برگزیده شده اند، لازم است ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما، موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد:
- مهلت نهایی کردن ثبت نام تا 13 دی ماه می باشد.
- تا اطلاع ثانوی کلیه پرواز ها از استان یزد می باشد، و هرگونه تغییر جهت اعزام از بندرعباس از طریق سامانه پیامکی به اطلاع شما خواهد رسید. ( هزینه ایاب و ذهاب یزد به عهده زائر می باشد.)
- متقاضیان دریافت وام بانک ملت توجه فرمایند با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال قرار داریم وهمچنین احتمال کند شدن روند پرداخت وام، در صورت نیاز به وام هر چه سریعتر به شعب بانک ملت مراجعه نمایید.
- دانشجویان دانشگاههای وزارت علوم در صورت تمایل به دریافت وام می توانند یا به صندوق رفاه دانشگاه خود و یا با مراجعه به شعب بانک ملت نسبت به اخذ وام اقدام نمایند.
- پسران دانشجویی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند هر چه سریعتر پس از دریافت فرم تعهد نامه از آخر دفترچه راهنمابه همراه ضامن با در دست داشتن اصل مدارک خود و ضامن نهایتا تا تاریخ 20 دی ماه به ستاد عتبات دانشگاهیان استان هرمزگان مراجعه کنند.
- زمان تکمیل مدارک تا 30 روز قبل از سفر و زمان واریز هزینه سفر نهایتا تا 20 روز قبل از اعزام بوده و در غیر این صورت افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.
- از آنجا که غالب اطلاع رسانی های ستاد عتبات از طریق پیامک صورت می گیرد، خواهشمند است در صورتی که دریافت پیام های تبلیغاتی تلفن همراه خود را غیرفعال نموده اید، موقتا تا زمان اعزام نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

آدرس: بندرعباس – بلوار شهید چمران – جنب استانداری قدیم – ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان – طبقه اول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
تلفن تماس: 33336007 – 09179370913- 09173396994

ارسال نظر