اطلاعیه شورای هماهنگی استان هرمزگان ویژه ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ ۱۴:۵۸:۲۷

دانشگاهیان متقاضی استان هرمزگان قبل از ثبت نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به نکات ذیل توجه نمایند.
به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان هرمزگان، ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاههای کشور از تاریخ 25 آذر ماه در سایت لبیک آغاز می گردد و تا 5 دی ماه ادامه خواهد داشت.

دانشگاهیان متقاضی استان هرمزگان قبل از ثبت نام به نکات ذیل توجه نمایند:

1-با توجه به لغو پرواز از استان هرمزگان طبق رایزنی های صورت گرفته اعزام ها از یزد و به صورت پروازی خواهد بود .

2-زائرین دوره هفدهم که موفق به اعزام نشده اند، به عنوان اولویت ذخیره در این دوره محسوب می گردند و در صورت تمایل به اعزام در این دوره می توانند با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند اما باید در سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

3-دانشجویان ترم آخر در زمان ثبت نام به عنوان دانشجو محسوب می شوند و می توانند ثبت نام کنند، اما باید گواهی اشتغال به تحصیل در ترم جاری را ارائه کنند.

4-برای دانشجویان متاهل، دانشجو بودن یکی از زوجین کافیست و لزومی به دانشجو بودن دو نفر نیست.

5-دانشجویان متاهل که هر دو دانشجو هستند هم فقط یکبار مجاز به ثبت نام در عتبات خواهند بود و نمی توانند به صورت جداگانه ثبت نام کنند.همچنین زائرین می توانند به همراه همسر و دو فرزند در کاروان های متاهلی ثبت نام کنند.

6-دانشجویان وزارت علوم پس از ثبت نام و پذیرفته شدن در قرعه کشی جهت دریافت وام به صندوق رفاه دانشگاه خود مراجعه کنند،سایر دانشگاهیان با مراجعه به شعب بانک ملت جهت دریافت وام اقدام نمایند.

7-میزان وام اختصاص یافته به دانشگاهیان 1500000 تومان می باشد که برای دانشجویان متاهل به هر نفر جداگانه وام تعلق می گیرد.

شماره تماس شورای استان هرمزگان: 33336007 و 09173396994

ارسال نظر