نکاتی که باید زائرین عتبات دانشگاهیان سمنان بدانند

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ ۰۹:۴۸:۳۰

اطلاعاتی در مورد نحوه و زمان تحویل مدارک و اسامی رابطین استان سمنان به همراه شماره همراه

مواردی که دانشگاهیان باید از ثبت نام تا اعزام به عتبات انجام دهند

1-مشاهده نتایج در سایت لبیک

2-در صورت پذیرفته شدن ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی کنند(توجه بفرمایید در صورتی که ثبت نام خود را نهایی نکنید کدملی شما به بانک ارسال نمیشود و شما قادر به دریافت وام نخواهید شد)

**لازم به ذکر است در طی بازه ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره با هم فرقی ندارند و تمام مراحلی که زائرین اصلی طی میکنند اعم از تحویل مدارک و گرفتن وام باید زائرین ذخیره هم انجام دهند.

3-دانلود دفترچه راهنما و عمل به آن

4-اقدام برای دریافت وام بانک ملت ،(توجه فرمایید تفاهم نامه با بانک ملت امضا شده است و به محض اجرایی شدن بخشنامه بانک ملت ، سریعا اطلاع رسانی جهت دریافت وام به شما عزیزان خواهد شد)

5-تحویل مدارک مورد نیاز به رابطین طبق زمانبندی که در پایین همین صفحه اعلام شده ،

***لازم به ذکر است با توجه به تعطیلی برخی دانشگاهها و موسسات در ایام تیر و مرداد الزامیست در صورت داشتن سوال و هماهنگی جهت تحویل مدارک به رابط دانشگاه خود به شماره همراه رابطین در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

6-مدارک مورد نیاز: اصل گذرنامه برای هر نفر(دانشجویان پسری که کارت پایان خدمت ندارند فرم تعهدنامه محضری که در دفترچه راهنما قرار دارد را پرینت بگیرند و با یک ضامن که کارت ملی و شناسنامه دارد به دفترخانه مراجعه و فقط فرم تعهدنامه محضری را گواهی و امضا نمایند و سریعا به رابط خود تحویل دهند)،2 قطعه عکس رنگی پشت زمینه سفید برای هر نفر،کپی شناسنامه و کارت ملی یکسری برای هر نفر،تایید دانشگاهی بودن شما توسط رابط دانشگاه

7-واریز هزینه سفر حداکثر 15 روز قبل از سفر بصورت اینترنتی در سایت لبیک

اخبار به روز عتبات دانشگاهیان استان سمنان در کانال تلگرام: https://t.me/semnan17atabat

زمان بندی تحویل مدارک دانشگاهیان محترم به رابطین دانشگاهها و موسسات و همچنین واریز هزینه سفر:

**کاروان 20 و 28 مرداد 96: زمان تحویل مدارک به رابط دانشگاه یا موسسه خود حداکثر تا تاریخ 10 مردادماه96 و واریز هزینه سفر نهایتا تا تاریخ 10 مرداد 96 میباشد.

**کاروان 6 شهریور 96: زمان تحویل مدارک به رابط دانشگاه یا موسسه خود حداکثر تا تاریخ 15 مرداد 96 و واریز هزینه سفر تا تاریخ 20 مرداد 96 میباشد.

**کاروان 21 و 27 شهریور 96: زمان تحویل مدارک به رابط دانشگاه یا موسسه خود حداکثر تا تاریخ 5شهریور 96 و واریز هزینه سفر تا تاریخ 10 شهریور میباشد.

**کاروان 11 مهر: زمان تحویل مدارک به رابط دانشگاه یا موسسه خود حداکثر تا تاریخ 25 شهریور و واریز هزینه سفر تا تاریخ 25 شهریور میباشد.

**کاروان 24 مهر و 2 آبان 96: زمان تحویل مدارک به رابط دانشگاه یا موسسه خود حداکثر تا تاریخ 14 مهر و واریز هزینه سفر تا تاریخ 14 مهر میباشد.

** کاروان 8 آبان 96 : زمان تحویل مدارک به رابط دانشگاه یا موسسه خود حداکثر تا تاریخ 20 مهر و واریز هزینه سفر تا تاریخ 20 مهر میباشد.

**لازم به ذکر است پذیرفته شدگان میتوانند زودتر از بازه تعیین شده مدارک خود را به رابطین تحویل دهند .

ارسال نظر