۳ فروردین ماه اعزام اولین کاروان عتبات دانشگاهیان استان لرستان در سال جدید

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ۱۲:۰۵:۰۹

سوم فروردین ماه اولین کاروان عتبات لرستان در سال جدید راهی عتبات عالیات خواهد شد.این کاروان که به صورت متاهلی شامل اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاههای استان می باشند همزمان با تعطیلات نوروز در سوم فروردین ماه به صورت زمینی از طریق مرز مهران وارد کشور عراق خواهند شد.

جلسه آموزشی قبل از سفر عتبات این کاروان روز چهارشنبه 25 اسفندماه ساعت 15:30 عصر در سالن جلسات پژوهشکده تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار گردید . در این جلسه مدیر کاروان آقای دکتر زهره ای نکات لازم در مورد سفر و ملزومات و امنیت سفر را بیان نمودند و سوالات زائرین در این خصوص را پاسخ دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فتحی، روحانی محترم کاروان هم به بیان نکاتی پیرامون زیارت اباعبدلله(ع) و فضیلت آن و مباحث معنوی سفر پرداختند.

سپس خانم رباطی کارشناس عمره و عتبات دانشگاهیان استان نیز درمورد برنامه های فرهنگی ستاد درطول سفر و مسابقات درنظرگرفته شده و ارتباط با سایت لبیک وهمچنین تشکیل گروه تلگرامی برای کاروان جهت ارتباط گیری و برنامه ریزی فرهنگی بیشتر این کاروان ...مطالبی را بیان نمودند.

در پایان جلسه بسته های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان شامل:کتب هشت بهشت، چهارفصل عاشقی، فرزانگان حرم و سی دی راهیان آسمان و مفاتیح دانشجوییبه زائرین اهدا گردید.


ارسال نظر