اعزام کاروان تشکل های سیاسی دانشگاه ها به عتبات عالیات

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۰:۴۸:۱۵

 همزمان با ایام با سعادت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)،یک کاروان از اعضای تشکل های سیاسی دانشگاه های کشور به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با ایام با سعادت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)،یک کاروان از اعضای تشکل های سیاسی دانشگاه های کشور با همراهی حجت الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی پور،معاون فرهنگی-سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به عتبات عالیات اعزام شدند.

اعضای این کاروان در ابتدا به زیارت مولای متقیان در نجف اشرف مشرف شدند.از برنامه های این دانشجویان در نجف اشرف،دیدار با امام جمعه شهر نجف،دیدار با حجت الاسلام سیدعلی خمینی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره)،زیارت قبرستان وادی السلام و حضور در مزار ابومهدی المهندس بود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی،رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز در کربلای معلی با اعضای این کاروان دیدار و گفتگو کرد.زائرین دانشجو در ادامه این سفر به زیارت شهرهای مقدس سامراء و کاظمین مشرف خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی پور،معاون فرهنگی-سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جلسه شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان که اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد، تاکید کرد:در بین برنامه هایی که در فضای دانشگاه ها توسط مجموعه های فرهنگی به ویژه دفاتر نهاد انجام می شود یکی از اتفاقاتی که می تواند تاثیرگذار باشد همین سفرهای زیارتی است .این برنامه به جهت اثرگذاری و ارتباط بلندمدت با مخاطب و تغییر رویکرد و رفتار مخاطب و هم به جهت سرمایه اجتماعی جزو برنامه های ممتاز در دانشگاه است.


ارسال نظر