معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در قالب طرح حامیم و درخواست دانشگاه ها

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۱۰:۴۱:۰۵

محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد:بعد از پایان دوره۲۳ عتبات دانشگاهیان به دلیل درخواست دانشگاه ها، اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ادامه پیدا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد:بعد از پایان دوره بیست و سوم عتبات دانشگاهیان به دلیل درخواست دانشگاه ها، اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ادامه پیدا کرد.

مسلمی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون تعدادی از دانشگاهیان بر اساس درخواست دانشگاه ها به عتبات عالیات اعزام شده اند، افزود: برنامه اولیه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیست و سومین دوره این بود که اعزام ها،اوایل فروردین ماه 1402 پایان یابد، ولی به دلیل درخواست دانشگاه ها و همچنین در قالب طرح حامیم،تعدادی از دانشجویان دانشگاه های شریف،علوم پزشکی تهران،دانشجویان خارج از کشور،تشکل های سیاسی،دانشجویان همدان و کردستان به عتبات عالیات مشرف شدند.

وی یادآورشد: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان این آمادگی را دارد که تا قبل از آغاز دوره بیست و چهارم عتبات دانشگاهیان،کاروان های دانشگاهی را در قالب طرح حامیم و درخواست های دانشگاه ها به عتبات عالیات اعزام نماید.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای دوره بیست و چهارم اعزام دانشگاهیان به عتبات هستیم و احتمال دارد تیرماه سال جاری دوره بیست و چهارم آغاز شود . زمان دقیق ثبت نام بزودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر