اجرای گروه مدیحه سرایی حضرت قمر بنی هاشم(ع)توسط جانبازان شهر مقدس قم

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۰۱:۲۱:۲۸

 گروه بین‌المللی همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام متشکل از جانبازان شهر مقدس قم به اجرای سرود در همایش زیر پرچم حسین(ع) نمودند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کشور عراق، گروه بین‌المللی همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، با اجرای سرود، زینت‌بخش محفل همایش زیر پرچم امام حسین (علیه السلام) گردیدند.
این گروه متشکل از جانبازان شهر مقدس قم با اهدافی از قبیل نشر فرهنگ غنی قرآن کریم و سیره ی اهل بیت (علیهم السلام)، احیای ارزشها، آرمانهای والای انقلاب اسلامی ،حماسه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و نیز نشان دادن توانمندی‌های جانبازان کشورمان در عرصه های قرآنی و فرهنگی در اوایل سال ۱۳۷۳ در شهر مقدس قم تشکیل گردید و در سال ۱۳۷۴ در دو رشته همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی جانبازان سراسر کشور موفق به احراز رتبه اول شدند.
به یاد ماندنی ترین برنامه های گروه اجرای همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در محافل باشکوه قرآنی و فرهنگی در محضر مقام معظم رهبری، بزرگ جانبازان انقلاب اسلامی می باشد.از افتخارات دیگر گروه می‌توان به اجرای برنامه در مسجدالحرام، در جوار حرم شریف نبوی و همچنین صحن مطهر حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام)، حضرت امام حسین (علیه السلام)، امامین کاظمین و حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و نیز در حضور مراجع عظام تقلید و مسئولین عالی‌رتبه نظام اشاره نمود. 
حال این گروه توانمند با حضور در مراسمات مختلف کاروان های دانشگاهی به ویژه در مراسم وداع و همایش زیر پرچم امام حسین (علیه السلام)، با اجرای به یاد ماندنی ، زینت بخش همایش مذکور گردیدند.

ارسال نظر