توفیق تلبس در خیمه گاه حسینی

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۰۹:۲۰:۲۵

 مراسم روایتگری خیمه گاه حسینی برنامه ی ویژه ای هم داشت.آقای بیژن نژاد که عضو کاروان دانشگاهیان مشهد مقدس بود،توفیق داشت مراسم تلبس خود را در خیمه گاه حسینی انجام بدهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ستادعمره و عتبات دانشگاهیان از کربلای معلی ، مراسم روایتگری خیمه گاه حسینی برنامه ی ویژه ای هم داشت.آقای بیژن نژاد که عضو کاروان دانشگاهیان مشهد مقدس بود،توفیق داشت مراسم تلبس خود را در خیمه گاه حسینی انجام بدهد.در ادامه شما را به خواندن این گفتگو دعوت می کنیم.

 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،بفرمایید خودتان را معرفی کنید

علی بیژن نژاد هستم از مشهد مقدس، با کاروان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان عازم شدیم و الان در خدمت شما هستم.

حضور شما در کاروان دانشگاهیان به چه واسطه ای انجام شد و چه شد که در خیمه گاه تصمیم گرفتید ملبس بشوید؟

حضور من بواسطه دانشجو بودن همسرم هست و خداوند این توفیق فوق العاده را به من عطا کرد تا در ایام اعیاد شعبانيه، خصوصا نیمه شعبان به زیارت سرور و سالار شهیدان نایل شوم. بنده تحصیلات حوزوی خودم را در سطوح عالی در مشهد مقدس به پایان رساندم و قرار بود نیمه شعبان در مشهد ملبس به این لباس مقدس شوم که بصورت خیلی عجیبی شرایط این سفر فراهم شد و خب برنامه ریزی قبلی ما بهم خورد. مدتی به این فکر می کردم که فراهم شدن این سفر و برهم خوردن برنامه این جشن چه حکمتی داشته و آیا من لیاقت این لباس را نداشتم؟ طبیعتا ناراحت و گرفته بودم.

تا اینکه خدمت یکی از اساتید رسیدم و ماجرا را برای ایشان توضیح دادم. ایشان ضمن استقبال فرمودند در کربلا ملبس شوید. من که تا آن لحظه چنین برنامه ای نداشتم و فکرش را هم نمی کردم جا خوردم. انگار برنامه دیگری برای این مراسم در جای دیگری چیده شده بود. روز نیمه شعبان، کربلای معلا، مراسم تلبس در خیمه گاه اباعبدالله(ع)! دیگر انسان از خدا چه می خواهد، چه توفیقی از این بالاتر! دلم مسرور و شادمان و چشمانم نمناک بود.

مقدمات کار را فراهم کردم و با مدیر محترم جناب آقای قاسمی و روحانی معزز جناب حجت الاسلام والمسلمین مشیر هماهنگی های لازم را انجام دادم و با اجازه پدر و مادرعزیزم و همسر مهربانم در این روز و مکان مبارک توفیق تلبس به این لباس مقدس و سراسر نور برایم فراهم شد. خدا را بسیار بسیار شاکرم و احساس می کنم وظیفه سنگین تری به دوش من است که این مراسم این چنین مورد توجه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گرفت و امیدوارم این احساس وصف ناشدنی قسمت و روزی دیگر عاشقان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قرار بگیرد.

در پایان از زحمات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تشکر می کنم. استقبال این عزیزان و همراهی ستاد با این برنامه قوت قلب من بود و بسیار ممنونم از هدیه گران بها و ارزشمند نگین انگشتری که از سنگ مزار امام حسين(ع) تهیه شده و به بنده تعلق گرفت.جا دارد این نکته را هم عرض کنم بنده با کاروان های عادی هم به عتبات مشرف شدم اما برنامه های ویژه ستاد دانشگاهیان قابل تحسین هست.

ارسال نظر