در دیدار رئیس ستاد با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت صورت گرفت،
اختصاص وام عتبات به دانشجویان علوم پزشکی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۳:۳۱:۱۶

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با دکتر علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با دکتر علی اکبر محمدی،رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جهت تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه عتبات به دانشجویان علوم پزشکی صورت گرفت،مقرر شد هماهنگی های لازم جهت پرداخت وام از سوی صندوق رفاه به دانشجویان متقاضی تشرف به عتبات عالیات انجام شود.

دکتر محمدی،رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت،با بیان اینکه صندوق رفاه وزارت بهداشت در دوره های گذشته نیز به علاقمندان تشرف به سفرهای زیارتی تسهیلات وام پرداخت نموده است، ابراز امیدواری کرد که در این دوره نیز مساعدت های لازم از سوی این صندوق جهت اختصاص وام زیارت به دانشجویان علوم پزشکی صورت پذیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصریح کرد:این صندوق در راستای تسهیل سفر عتبات برای دانشجویان وزارت بهداشت که متقاضی تشرف به عتبات عالیات هستند منابع خوبی در نظر گرفته و همواره در تخصیص منابع، این سفر مورد توجه ما بوده است .

در این جلسه مقرر شد طبق مصوبه سال گذشته، به دانشجویانی که به صورت زمینی به سفر عتبات مشرف می شوند مبلغ 30 میلیون ریال و برای سفرهای هوایی مبلغ 60 میلیون ریال وام قرض الحسنه تعلق گیرد.دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی پس از تشرف می توانند درخواست وام زیارت را به صندوق رفاه دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد:در جلسه هیئت امنای صندوق رفاه که به زودی تشکیل خواهد شد، افزایش مبالغ تخصیصی جهت تسهیلات عتبات در دستور کار قرار خواهد گرفت و ان شاءالله با تصویب اعضاء برای مبلغ تسهیلات در سال جدید، افزایش حدود 50 درصدی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این جلسات با مسئولین صندوق رفاه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر