مراسم استقبال از اولین کاروان در دوره بیست و سوم عتبات دانشگاهیان در کربلای معلی برگزار شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۱۳:۱۳:۳۶

نماینده ستاد در کربلا:عصر روز گذشته،کربلای معلی میزبان اولین گروه از کاروان های عتبات دانشگاهیان در بیست و سومین دوره اعزام ها بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،مهدی فیروز پور،نماینده ستاد در کربلای معلی گفت: عصر روز پنجشنبه 13 بهمن ماه در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، با ورود یک کاروان،کربلای معلی میزبان اولین گروه از کاروان های عتبات دانشگاهیان در بیست و سومین دوره اعزام ها بود.

فیروزپور گفت:مراسم استقبال از اولین کاروان های دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجتی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، نماینده سازمان حج و زیارت و مسئولین ستاد کربلا ، در هتل محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی برگزار شد.

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کربلای معلی ادامه داد:در این مراسم به یاد ماندنی، مسئولین حاضر در مراسم، با اهدای گل به زائرین دانشجو خوش آمد گفتند و با چای،شیرینی و شکلات از آنها پذیرایی کردند .

خوشامدگویی حجت الاسلام والمسلمین بهجتی،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و ذکر مسائل اجرایی و برنامه های فرهنگی سفر توسط نماینده ستاد در کربلای معلی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است، کاروان های دانشگاهی سه شب در کربلای معلی حضور دارند و در این مدت به زیارت و اعمال عبادی خود در این شهر مقدس می پردازند.

ارسال نظر