اولین کاروان بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان وارد نجف اشرف شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۳:۲۱:۰۷

نماینده ستاد در نجف اشرف گفت:همزمان با شب میلاد با سعادت جواد الائمه(ع)،نجف اشرف میزبان اولین گروه از کاروان های عتبات دانشگاهیان در بیست و سومین دوره اعزام ها بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،پرویز آرائی،نماینده ستاد در نجف اشرف گفت:همزمان با شب میلاد با سعادت جواد الائمه(ع) و در آستانه ولادت فرخنده امیرالمومنین علی(ع)، با ورود یک کاروان از استان البرز،نجف اشرف میزبان اولین گروه از کاروان های عتبات دانشگاهیان در بیست و سومین دوره اعزام ها بود.

آرائی گفت:مراسم استقبال از اولین کاروان دانشگاهیان شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاردان، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مهدی فیروزپور، نماینده ستاد در کربلای معلی ، در هتل محل استقرار دانشگاهیان در نجف اشرف برگزار شد.

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف اشرف ادامه داد:در این مراسم به یاد ماندنی، مسئولین حاضر در مراسم، به زائرین دانشگاهی خوش آمد گفتند و از آنها پذیرایی کردند .

حجت الاسلام والمسلمین کاردان؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف خطاب به دانشجویان گفت: الحمدلله که لحظات و ساعات عمر ما در مسیر محبت ائمه اطهار (سلام الله علیها )سپری می شود. خداوند به ما لطف و مرحمت نموده که در این شرایط سخت اقتصادی،افرادی هستند که مالشان را در راه زیارت امیرالمومنین(ع) و فرزندان گرامیشان صرف می کنند که قطعا این امر مورد عنایت امام زمان (عج) می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کاردان در خصوص عتبات دانشگاهیان گفت: عتبات دانشگاهیان،فعالیت ارزشمند نظام برای قشر جوان کشور است و زائرین جوان باید از فرصت معنوی به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

گفتنی است، کاروان های دانشگاهی یک هفته در عتبات عالیات حضور دارند و در این مدت به زیارت و اعمال عبادی خود در شهرهای مقدس کشور عراق می پردازند.



ارسال نظر