رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
بیست و سومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۰۸:۱۷:۴۹

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیست و سومین دوره خبر داد و گفت: همزمان با ولادت با سعادت امام جواد(ع) و در آستانه میلاد فرخنده مولود کعبه،حضرت علی(ع)،عملیات بیست و سومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، روز سه شنبه 11 بهمن ماه 1401 با اعزام یک کاروان از دانشگاهیان استان البرز آغاز شد و تا پایان اسفند 1401 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: بیش از 50000 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان تعدادی از دانشگاهیان در ماه های بهمن و اسفند، همزمان با ایام پرخیر و برکت رجب و شعبان المعظم به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با رایزنی های صورت گرفته و با همکاری بانک ملت، به زائرینی که اعزام آنها قطعی شده،بعد از پرداخت هزینه سفر،وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد اعطا می شود. میزان این وام برای سفرهای هوایی 10 میلیون و سفرهای زمینی 4 میلیون تومان تعیین شده است.

وی افزود:نماینده ستاد در نجف اشرف و کربلای معلی وارد کشور عراق شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.

ارسال نظر