۴۱هزار دانشگاهی تاکنون متقاضی تشرف به عتبات/ثبت نام تا ۲۹ دی ماه ادامه دارد

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۱:۱۰:۴۱

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان: آخرین مهلت ثبت نام روز پنج شنبه ۲۹دی ماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.بنابراین متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات از روز 22 دی ماه در سایت لبیک آغاز شده و تاکنون حدود 41 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور جهت تشرف به عتبات عالیات در سایت لبیک ثبت نام نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در خصوص تمدید مدت زمان ثبت نام عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام این دوره از 22 دی ماه آغاز شده و تا امروز 28 دی ماه در سایت لبیک ادامه داشت اما نظر به درخواست دانشگاه ها و به دلیل تعطیلی برخی استان ها در زمان ثبت نام،دانشگاهیان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) تا پایان روز پنج شنبه 29 دی ماه فرصت دارند در بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان و چگونگی قرعه کشی گفت: قرعه کشی روز جمعه 30 دی ماه به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و نتایج آن روز شنبه 1 بهمن ماه در سایت لبیک اعلام می شود.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام پایان روز پنج شنبه 29 دی ماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.بنابراین متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

برای ثبت نام کلیک کنید

ارسال نظر