هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین فراخوان داد

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۰۹:۲۵:۳۱

دبیرخانه جایزه جهانی اربعین برای دریافت آثار علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین دوره این جایزه فراخوان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «جایزه جهانی اربعین» به نشانی intlarbaeen.com  یا صفحات اجتماعی رسمی این جایزه، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مهرماه سال جاری خواهد بود و آیین اختتامیه هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین ۲۵ مهرماه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

به دلیل شیوع پاندمی کرونا، آیین اختتامیه به صورت محدود در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)(سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) برگزار و همچنین، برخط بر روی سایت و صفحه اینستاگرام رسمی جایزه جهانی اربعین پخش خواهد شد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه السلام که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فرا ملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند.

بر این اساس، دبیرخانه جایزه جهانی اربعین در این سازمان ایجاد شد و نخستین دور این جایزه با موضوع عکس برگزار شد. در پی استقبال گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این جایزه، در ادوار بعدی، با افزوده‌شدن موضوعات فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و کتاب، جایزه جهانی اربعین در ابعاد گسترده‌تری برگزار شد.

دبیرخانه هفتمین دور جایزه جهانی اربعین از روز دوشنبه (۸ دی‌ماه ۱۳۹۹) همزمان با اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین رسما کار خود را آغاز کرد.

ارسال نظر