شعار اصلی «رادیو اربعین ۱۴۰۰» به مسابقه گذاشته شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۰:۴۳:۵۶

شعار اصلی «رادیو اربعین ۱۴۰۰» با اهدای یک سفر زیارتی به مشهد مقدس تا دهم شهریورماه به مسابقه گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، جواد تشکری مدیر رادیو اربعین با اعلام این خبر گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام است که هر سال با حضور مشتاقان زیادی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: راهپیمایی اربعین یک نقطه قوت برای مکتب اسلام محسوب می‌شود و نشانگر این است که ارادت به اهل بیت(ع) مختص یک قوم و یا کشور خاصی نبوده و روز به روز بیشتر و بیشتر در جهان رونق پیدا می‌کند.

مدیر رادیو اربعین اضافه کرد: روحیه حسینی و احساس برادری که بدین وسیله حاکم می شود بی نظیر است و رادیو اربعین در چندسال اخیر سعی کرده که حلقه اتصالی باشد که دل‌های حسینی را بیش‌ازپیش به هم پیوند بزند‌ و در این راستا برای انتخاب شعاری در شأن بزرگترین رویداد حسینی، اقدام به فراخوان عمومی برای تعیین شعار رادیو اربعین شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند شعار مورد نظر خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۷۸۰ ارسال کنند، به افرادی که بهترین شعارها را پیشنهاد دهند، از سوی معاونت صدای رسانه ملی سفر زیارت مشهد مقدس اهدا خواهد شد و شعار برتر به عنوان شعار رادیو اربعین ۱۴۰۰ انتخاب می‌شود. مهلت ارسال آثار تا دهم شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

جواد تشکری در پایان ویژگی‌های شعار انتخابی را بیان کرد و افزود ارتباط قوی و قابل درک با ماموریت رادیو اربعین، ماندگاری سریع در ذهن، کوتاه و گویا بودن، و دارا بودن جنبه های احساسی از جمله ویژگی‌هایی است که شعار رادیو اربعین ۱۴۰۰ باید از آن برخوردار باشد.

ارسال نظر