همزمان با ماه محرم،
نگین انگشتری حرم سیدالشهدا(ع)،به نوزدهمین برگزیده همیار لبیک تعلق گرفت

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۸:۱۶:۱۹

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، نوزدهمین برگزیده طرح «همیار لبیک» یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، نوزدهمین برگزیده طرح «همیار لبیک» یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.

طرح «همیار لبیک» همزمان با ایام خجسته میلاد با سعادت پیامبر رحمت،حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سال98، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک،کلید خورد.

در این طرح، علاقمندان محتوای ادبی،مناسبتی،عکس نوشته،تفسیر موضوعی قرآن کریم،مهدویت شناسی،اخلاق اسلامی،سبک زندگی اسلامی و معرفت در زیارت را به عنوان «همیار لبیک»برای ستاد ارسال نمودند که از بین آثار دریافت شده،خانم« لیلا حاجی» نوزدهمین برنده این طرح در ماه مرداد با موضوع ادبی شناخته شد.

خانم لیلا حاجی ،از فعالین طرح «همیار لبیک» است که آثار خود را در مناسبت های مختلف مذهبی برای لبیک ارسال می نماید:

ای جان جانان ، یا باب الحوائج!چه نام گره گشایی داری!چه حرم امنی داری!چه سقای خوبی هستی،ای اسوه‌ ایمان و ادب، ای اسوه‌ احساس و وفاداری در میان انسان‌ها در جستجو بودم، همگان تو را به سقایی می‌شناختند، روزی در کربلا سقای آب و ادب بودی و حال سقای معرفت و ایمان!پس جرعه جرعه ایمان ناب را به ما بنوشان، ای که رستاخیز برپا نشود جز به گره‌گشایی دستان با کرامت خاندان پاک شما...

*

هر چه قدر که به کربلا نزدیک می شوی مغناطیس کربلا تو را بیشتر جذب می کند.کسی که یکبار به کربلا سفر کند دیگر بی تاب زیارت می شود!بی اراده هر لحظه به یاد سفر می افتی و دلتنگ خاطراتت می شوی،چرا که لذت حقیقی زیارت را چشیده ای!بعضی ها حاضر می شوند رنج های بسیار تحمل کنند تا فقط برای چند ثانیه دستشان به ضریح متبرک امام عشق برسد و یا حتی از دور به حرم عزیزکرده  خدا خیره شوند...

*

در حرم،عباس علی (علیه السلام) که وارد می شوی،انگار معجزه ای در قلب ات رخ می دهد ، در تمام رنج و سختی های زمانه ، به معجزه ی دست های او ایمان داری و قرار می یابی،رو به ضریح ابوالفضل (علیه السلام) که می نشینی، لذت عالم را تجربه می کنی.

*شما نیز با شرکت در طرح همیار لبیک از برندگان نگین انگشتری حرم مطهر سیدالشهدا(ع) باشید.

ارسال نظر