گزارش پیشرفت عمرانی پروژه صحن العقیله حضرت زینب(س) در مجاورت حرم مطهر سید الشهداء(ع)

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۰:۵۲:۱۵

مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از پیشرفت عمرانی پروژه صحن العقیله حضرت زینب (سلام الله علیها) در مجاورت حرم مطهر سید الشهداء (علیه السّلام) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از عتبه حسینیه،مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از پیشرفت عمرانی پروژه صحن العقیله حضرت زینب (سلام الله علیها) در مجاورت حرم مطهر سید الشهداء (علیه السّلام) خبر داد.
مهندس حسین رضا مهدی در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی اظهار داشت: پیشرفت عمرانی این پروژه که با هدف افزایش مکانهای عبادی جهت خدمت رسانی به زائران محترم و کاهش ازدحام در زیارتهای میلیونی به شصت درصد رسیده است و اقدامات فنی و مهندسی طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده در حال انجام است.
وی افزود: مساحت این پروژه صد و پنجاه و دو هزار متر مربع است که مقام تل زینبیه، موزه، کتابخانه، مهمانسرا و ششصد سرویس بهداشتی را در کنار اماکن ویژه عبادی شامل می شود.
لازم به ذکر است که پروژه صحن حضرت زینب (سلام الله علیها) که یکی از بزرگترین مراحل توسعه حرم مطهر امام حسین (علیه السّلام) از سال 2003 تاکنون است در جنوب صحن مطهر امام حسین (علیه السّلام) در حال ساخت است.

ارسال نظر