اهدای نگین انگشتر حرم مطهر حسینی به چهاردهمین برگزیده طرح همیار لبیک

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۵:۲۰

چهاردهمین برگزیده طرح «همیار لبیک» یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با شهادت حضرت موسی بن جعفر(علیه السلام)چهاردهمین برگزیده طرح «همیار لبیک» در ماه اسفند، یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.

طرح «همیار لبیک» همزمان با ایام خجسته میلاد با سعادت پیامبر رحمت،حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سال 98، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک،کلید خورد.

در این طرح، علاقمندان محتوای ادبی،مناسبتی،عکس نوشته،تفسیر موضوعی قرآن کریم،مهدویت شناسی،اخلاق اسلامی،سبک زندگی اسلامی و معرفت در زیارت را به عنوان «همیار لبیک»برای ستاد ارسال نمودند که از بین آثار دریافت شده،آقای «بهرام ستودی نمین» چهاردهمین برنده با موضوع«مناسبتی» شناخته شد.

آقای «بهرام ستودی نمین»،از فعالین طرح «همیار لبیک» است که آثار خود را در مناسبت های مختلف مذهبی برای لبیک ارسال می نماید:

اینجا کاظمین است و این روزها، روزهای رجب. وقتی عقربه تاریخ به بیست ‏و پنجم آن نزدیک می‌شود، دوباره ثانیه‏‌ها به فریاد می‌‏آیند. از نگاه دیوارهای شهر، غم می‏‌چکد. ناله حزین مرغان عاشق است که به گوش می‏‌رسد: امشب پس از چندین سال روز، چندین سال شب، هفتمین ستاره به آسمان هفتم می‏‌رسد؛ ولی غافل از آنکه این مردم، غفلت، سایه‏ گستر چشم‏‌هایشان شده است.

دریغ و صد افسوس که نمی‏‌دانند اینجا دیگر تازیانه ‌ها شرمِ باریدن دارند! چه سخت است و دردناک، دیدن چشمان خیس و بارانی و منتظر دخترت! او سال‏‌های سال چشم به راهی را تحمل کرد تا تو از سفر برگردی؛ امّا غربت تو با تو عجین بود و سرانجام این چشم‌‏ها را برای همیشه منتظر و داغدار گذاشت.

معصومه تو، خود هم این غم را به دوش کشید؛ امّا...

حال که دست‏‌هایم در جستجوی نگاه خدایی توست، فقط می‌‏گویم: ای کاش کبوتری بودم در حریم حرم کاظمین تا بال‏‌های خود را آن‏قدر در آسمان گرفته‏‌اش می‌‏تکاندم که تمام غم‏‌هایم در پنجره فولادش گره بخورد!

کاش پرنده‌‏ای بودم و بال‌‏هایم آن‏قدر وسعت داشت تا به اوج آسمان‏‌ها می‌‏رفتم و پرده سیاه غم را از صورت گرفته خورشید کنار می‏‌زدم تا شاید این ‏طرف‌تر، دل گرفته دختری آرام‏تر شود!

کاش...

شهادت باب‌الحوائج حضرت امام موسی‌بن‌جعفر(ع) تسلیت باد.

شما نیز می توانید با ارسال آثار خود در موضوعات زیر یکی از برندگان بعدی طرح «همیار لبیک» باشید.

ارسال نظر