در سومین نشست برنامه ریزی فرهنگی عتبات دانشگاهیان مطرح شد:
عتبات دانشگاهیان، راهبردها ،ایده ها و طرحها...

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۰:۴۱:۴۵

سومین جلسه برنامه ریزی فرهنگی عتبات دانشگاهیان با حضور رئیس ستاد و جمعی از روحانیون کاروانهای دانشگاهیان و کارشناسان فرهنگی حوزه حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،سومین جلسه برنامه ریزی فرهنگی عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از روحانیون کاروانهای دانشگاهی و کارشناسان فرهنگی حوزه حج و زیارت برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب، یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مظلومی را گرامی داشت و گفت: این جلسه با به منظور سیاست گذاری در بحث اجرا و محتوای فرهنگی ستاد و تامین و تولید محتوا با رویکرد جدید برپا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود: هدف از برگزاری این جلسات ، استفاده از تجربیات و نظرات روحانیون اعزامی به عتبات دانشگاهیان، جهت تقویت برنامه ریزی سیاست های کلان ستاد به وسیله هئیت اندیشه ورز است.

در ادامه،حاضرین در جلسه بر پیگیری سفرهای ارزان قیمت،برگزاری برنامه های متنوع و جدید فرهنگی،لزوم حفظ ارتباط با زائرین دانشگاهی،آسیب شناسی سفر،مدیریت زمان در طول سفر،آموزش سبک زندگی اسلامی به زائرین و ...تاکید نمودند.

در پایان جمع بندی مطالب به وسیله ریاست ستاد صورت گرفت و توضیحاتی درباره پیشنهادات فوق ارائه گردید.


ارسال نظر