مسابقه «قرآن مرا تغییر داد» برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۴۰:۴۱

مسابقه‌ای اینترنتی از سوی مؤسسه جامعه القرآن و اهل البیت (ع) با عنوان «قرآن مرا تغییر داد» در بستر شبکه‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مسابقه‌ای اینترنتی از سوی مؤسسه جامعه القرآن و اهل البیت (ع) با عنوان «قرآن مرا تغییر داد» در بستر شبکه‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

این مسابقه در قالب پستی با محتوای فایل تصویری از خاطره «مک مک‌کینی» یک تفنگدار آمریکایی است که به حدی از اسلام و مسلمانان متنفر بود که قصد داشت با بمبی دست‌ساز، یک مرکز اسلامی را منفجر کند. اما در نهایت با مراجعه به این مرکز و مطالعه قرآن، مسلمان می‌شود.

شرکت کنندگان در مسابقه پس از لایک کردن این پست، در چند جمله در قالب نظرات سعی کنند تا احساسات خود را نسبت به قرآن کریم و تلاوت این کتاب آسمانی، جایگاه قرآن در زندگی و تغییراتی که از خواندن قرآن در زندگی، بیان کنند.

به نفر اول این مسابقه هدیه نقدی۵۰۰ هزار تومانی و همچنین به۱۵ نفر برتر جوایز۱۰۰ هزار و۵۰ هزار تومانی اعطا می‌شود. همچنین به۳۰ نفر نیز کمک هزینه اینترنت۱۰ گیگ یک‌ماهه به مبلغ۳۰ هزار تومان اعطا خواهد شد.

ارسال نظر