تکریم بعثه مقام معظم رهبری از خانواده‌ مرحوم حجت‌الاسلام نجفی روحانی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۳۶:۲۷

هیئتی از بعثه مقام معظم رهبری از سوی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور در منزل مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی‌روحانی از خانواده ایشان تکریم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن‌الدینی، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و شماری از مدیران بعثه به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به منظور تکریم از خانواده مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین نجف نجفی‌روحانی (طاب ثراه) در منزل ایشان حضور یافتند و از خدمات شایسته آن مرحوم تجلیل کردند.

براساس این گزارش، دراین مراسم که حجج‌الاسلام علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام‌معظم رهبری، محمدحسین عسکری مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم، حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا و حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف حضور داشتند از خدمات 15ساله نماینده فقید بعثه مقام معظم رهبری در عراق در خدمتگزاری به زائران بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی سال 1331 در شهرستان ابرکوه استان یزد به دنیا آمد و روز سه‌شنبه 13 آبان 1399، برابر با 17 ربیع‌الاول در هنگام اذان ظهر در قم به دیدار پروردگار شتافت.

زندگی 68 ساله آن مرحوم را می‌توان به هفت فصل دوران تحصیل، دوران تبلیغ، به ویژه حضور در استان فارس پیش از انقلاب، دوران ابتدای انقلاب و حضور در جبهه‌های جنگ، دوران قضاوت و حضور در قوه قضاییه، دوران حضور در دانشگاه‌ها و در جمع دانشجویان، دوران حضور در مدینه منوره به عنوان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری به مدت 9 سال و در عتبات عالیات به عنوان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، به مدت 6 سال تقسیم کرد.

ارسال نظر