با حضور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت گرفت؛
آماده سازی ویژه برنامه های فرهنگی اربعین در بستر فضای مجازی لبیک

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۴:۲۵:۰۲

ظهر امروز جلسه برنامه ریزی با موضوع« اربعین در فضای مجازی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و کارکنان ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ظهر امروز جلسه برنامه ریزی با موضوع« اربعین در فضای مجازی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و کارکنان ستاد برگزار شد.

در این جلسه،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) با اشاره به حدیثی از حضرت گفت:امام حسین(ع) فرمودند:«هر کس برای رضای خدا به برادر دینی اش کمک کند خداوند گرفتاری های دنیا را از او دور می کند و هر کس غمی از دل مومنی بزداید خداوند غصه های دنیا و آخرت او را برطرف می سازد.»

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه باید قدر نعمت های خداوند را بدانیم و شکرگزار باشیم افزود: در سال های گذشته حضور میلیونی مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله(ع) در اربعین حسینی میسر بود که در سال جاری با شیوع بیماری احتمال تعلیق آن می رود.قدر نعمت های خداوند را بدانیم و از او بخواهیم که در مسیر محبت به اهل بیت(ع) و خدمت به زائران ثابت قدم باشیم و این توفیق از ما سلب نشود.

وی افزود:با فرا رسیدن ماه صفر و نزدیک شدن به اربعین حسینی و با توجه به شرایط کنونی سال جاری، باید تلاش کنیم تا برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسب این ایام را در قالب به راه اندازی پویش ها؛برگزاری نشست های علمی-فرهنگی؛طراحی نشریه الکترونیکی و .. در فضای مجازی برگزار کنیم تا بتوانیم خلا این زیارت عظیم را تا حدودی جبران و به فضای مجازی رنگ و بوی حسینی دهیم.

گفتنی است،حاضرین در این جلسه نقطه نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود را نیز ارائه نمودند.

ارسال نظر