در دیدار مدیر فضای مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با رئیس ستاد مطرح شد؛
استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در تولید محتوای ارزشی برای ماه های محرم و صفر

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۲:۵۷:۴۳

آقای ایمان محمدیان، مدیر فضای مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،روز گذشته آقای ایمان محمدیان، مدیر فضای مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار،گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی-مذهبی انجام گرفته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی لبیک ارائه داد و گفت:با شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی،بر آن شدیم تا با حضور موثر و فعال در فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی و مذهبی ارتباط معنوی خود را با قشر دانشگاهی کشور بیشتر حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور در آستانه ماه محرم الحرام گفت: حضور ستاد در فضای مجازی در زمان کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی به قوت ادامه پیدا خواهد کرد و در حال برنامه ریزی و طراحی نرم افزارهای جدید و ارائه آن به مخاطبین در ماه های محرم، صفر و اربعین حسینی هستیم.

آقای ایمان محمدیان، مدیر فضای مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تعطیل پذیر نیست افزود:با فرا رسیدن ماه محرم و صفر و حماسه بزرگ اربعین حسینی و با توجه به شرایط کنونی سال جاری، باید تلاش کنیم تا برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسب این ایام را در قالب طراحی نرم افزارهای مناسبتی، به راه اندازی پویش ها و کمپین سازی به صورت مجازی برگزار کنیم.

گفتنی است،حاضرین در این جلسه نقطه نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود را نیز ارائه نمودند.

ارسال نظر