پنجمین برنده طرح همیار لبیک نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۰۹:۴۴:۵۱

همزمان با ایام مبارک عید سعید فطر پنجمین برگزیده طرح «همیار لبیک» یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، همزمان با ایام مبارک عید سعید فطر پنجمین برگزیده طرح «همیار لبیک» یک قطعه نگین انگشتری حرم مطهر امام حسین(ع) را به خود اختصاص داد.

طرح «همیار لبیک» همزمان با ایام خجسته میلاد با سعادت پیامبر رحمت،حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک،کلید خورد.

در این طرح، علاقمندان محتوای ادبی،مناسبتی،عکس نوشته،تفسیر موضوعی قرآن کریم،مهدویت شناسی،اخلاق اسلامی،سبک زندگی اسلامی و معرفت در زیارت را به عنوان «همیار لبیک»برای ستاد ارسال نمودند که از بین آثار دریافت شده،آقای« محمد رضا متین نصر» پنجمین برگزیده این طرح با موضوع عکس نوشته،مناسبتی و مهدویت شناسی شناخته شد.

آقای محمد رضا متین نصر ،از فعالین طرح «همیار لبیک»است که از ابتدای راه اندازی این طرح آثار مختلفی در بخش های مختلف شامل:عکس نوشته،ادبی و مناسبتی برای لبیک ارسال نموده است:

عکس نوشته:

*اهمیت قرآن کریم

امام على عليه السلام:بدانيد آنكه قرآن را دارد چيزى كم ندارد، آنكه قرآن را ندارد چيزى ندارد. پس دواى درد خويش را از قرآن بجوييد و براى غلبه بر مشكلات خود از آن يارى بخواهيد.

???? نهج البلاغه خطبه۱۷۶

*اهميت ازدواج از نگاه اسلام

✍️حاج آقا قرائتی: در روايات می‌خوانيم: ازدواج سبب حفظ نيمى از دين است. دو ركعت نماز كسى‏ كه همسر دارد از هفتاد ركعت نماز افراد غير متأهّل بهتر است. خواب افراد متأهّل از روزه بيداران غير متأهّل بهتر است.آرى بر خلاف كسانی كه ازدواج را عامل فقر می پندارند، رسول‏ خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: ازدواج روزى را بيشتر مى‏ كند.همچنين فرمودند: كسى‏ كه از ترس تنگدستى ازدواج را ترك كند، از ما نيست و به خدا سوء ظن برده است.

*اهمیت نماز اول وقت

✍️پیامبراکرم (ص) فرمودند:

ای علی! هرگاه وقت نمازت رسید، آماده آن شو وگرنه شیطان تو را سرگرم می‌کند و هرگاه قصد [کار] خیری کردی شتاب کن وگرنه شیطان تو را از آن باز می‌دارد.

????بحارالأنوار، ج۷، ص۲۹

همیاران لبیک می توانند آثار خود را در موضوعات زیر برای لبیک ارسال و از برگزیدگان بعدی این طرح باشند.

ارسال نظر