گل آرایی ضریح و صحن مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)+تصاویر

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۲:۰۳:۳۲

واحد گل و گیاه زینتی آستان قدس عباسی همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) صحن و ضریح مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را با گلهای طبیعی گل آرایی نمود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از الکفیل،واحد گل و گیاه زینتی آستان قدس عباسی همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) صحن و ضریح مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را با گلهای طبیعی گل آرایی نمود.

احمد عطیوی، مسئول واحد گل و گیاه زینتی در این خصوص اظهار داشت: در ایام و مناسبت های خاصی از سال، ضریح مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) گل آرایی می شود. سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) نیز یکی از این مناسبت ها است. گل ها در مجموعه گلخانه های آستان مقدس عباسی تهیه و تکثیر می شود و کارکنان این بخش در شب ولادت ها اقدام به گل آرایی ضریح مطهر می نمایند.

احمد عطیوی افزود: از جمله اقدامات این واحد در این روز مبارک، طرح گل آرایی «الحسن المجتبی» با گلهای طبیعی در صحن مطهر بود که بالای این طرح (ماه رمضان) با گلهای طبیعی نقش بسته است.

لازم بذکر است که اقدامات گل آرایی صحن و ضریح مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) در ولادت های اهل بیت (علیهم السلام) به عهده کارکنان واحد گل و گیاه زینتی آستان مقدس عباسی است که در این زمینه تجارب کافی را کسب نموده اند.

ارسال نظر