رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن ماه آغاز شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۰:۵۶:۴۳

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از نام‌نویسی بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری عتبات دانشگاهیان در جمع اصحاب رسانه گفت:ثبت نام بیست و دومین دوره از عتبات دانشگاهیان از روز یکشنبه 27 بهمن ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.irآغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت:در این دوره،ثبت نام از متقاضیان دانشگاهی در گروه های اساتید،متاهلین، پسران دانشجو و کارکنان دانشگاه ها انجام می گیرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:ثبت نام این دوره به نسبت دوره های قبل دیرتر آغاز شد. متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می توانند در بازه زمانی هفت روزه نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام نمایند.

وی افزود : طبق روال دوره های قبل با همکاری بانک ملت ، وام یک و نیم میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و وام سه میلیون تومانی برای سفرهای هوایی به زائرین دانشگاهی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است؛جزئیات بیشتر و خبر تکمیلی در خصوص ثبت نام تا اعزام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان کشور خواهد رسید.

ارسال نظر