پویش«مادرخوبی ها» ویژه ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۵:۱۵:۵۵

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پویش «مادر خوبی ها» را با موضوع « ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)» و روز مادر برگزار می نماید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پویش «مادر خوبی ها» را با موضوع « ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)» و روز مادر برگزار می نماید.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای فعالیت های فرهنگی و مذهبی خود، این بار با راه اندازی پویش«مادر خوبی ها» در صدد بزرگداشت میلاد فاطمه اطهر(سلام الله علیها) و پاسداشت مقام مادر است.

این پویش شامل چهار بخش ویژه نامه ولادت حضرت فاطمه(س)، میثاق مهربانی،مادران آسمانی و مسابقه است.

از مهم ترین بخش های این پویش،میثاق مهربانی موزیکال است.شرکت کنندگان میثاق نامه ای که دارای چند بند است را در راستای پاسداشت مقام مادر دریافت و بعد از تائید مفاد آن، در پایان آن را امضاء می کنند.لینک این میثاق نامه با نام شرکت کننده، برای کاربر ارسال می شود که می تواند آن را به مادر خود هدیه کند.

در بخش دیگری از این پویش،کاربران می توانند در طرح ختم صلوات برای حضرت زهرا(س) و مادران آسمانی که رخ در نقاب خاک کشیده اند، شرکت کنند و تعداد صلوات های اهدایی خود را از بین گزینه ها انتخاب و در این فیض دسته جمعی شرکت کنند.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه نیز با شماره گیری کد دستوری و ارسال گزینه صحیح می توانند به سوال مسابقه پاسخ دهند.

کاربران گرامی می توانند با شماره گیری کد دستوری رایگان #25425*6655* در این پویش شرکت کنند.

گفتنی است؛این پویش از روز چهارشنبه ۲۳ لغایت 26 بهمن ماه برگزار می شود.از بین شرکت کنندگان در این طرح قرعه کشی و به برگزیدگان هدایای نفیس تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظر