زیارت امام حسین(ع)؛هدیه خداوند به ما برای ختم قرآن در مکه مکرمه بود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۳:۰۸:۴۷

در جلسه کاروانی که با زائرین عمره دانشجویی در مکه مکرمه داشتیم، برای مسابقه ای که در طول سفر صورت گرفته بود قرعه کشی کردیم تا چند نفری را به عنوان برگزیده به عتبات عالیات بفرستیم...

در جلسه کاروانی که با زائرین عمره دانشجویی در مکه مکرمه داشتیم، برای مسابقه ای که در طول سفر صورت گرفته بود قرعه کشی کردیم تا چند نفری را به عنوان برگزیده به عتبات عالیات بفرستیم.من چند رقم را باید می گفتم تا تعدادی انتخاب شوند.چند عدد را از قبل نوشته بودم تا در پایان جلسه و فرصت محدودی که داشتیم بیان کنم،یک لحظه دو عدد غیر از آنهایی که نوشته بودم به ذهنم آمد و بیان کردم.

همین که این دو عدد را بیان کردم دو نفر از زائرین دانشجو با خوشحالی همدیگر را در آغوش کشیدند که همه از اشتیاق این دو جا خوردند.بعد از جلسه علت خوشحالی آنها را پرس و جو کردم.

گفتند:ما دو نفر زمانی که شما در یکی از جلسات طول سفر این حدیث را فرمودید که امام محمد باقر(علیه السلام) می فرمایند:«کسی که قرآن را در مکه مکرمه ختم کند،نمی میرد تا اینکه رسول خدا(صلی الله علیه و آله و السلم) و جایگاه خود را در بهشت می بیند.»من و دوستم که هم اتاقی هستیم بعد از شنیدن این حدیث تصمیم گرفتیم قرآن کریم را در طول سفر عمره ختم کنیم و از امام حسین(علیه السلام) خواستیم سفر کربلا و زیارتش را نصیبمان کند.

امروز که روز قرعه کشی است؛ خداوند به ما توفیق داد سفر زیارتی امام حسین(علیه السلام) را هدیه بگیریم.ما این پذیرفته شدن را نتیجه همان ختم قرآن کریم می دانیم.

راوی:روحانی کاروان عمره دانشجویی؛ حجت الاسلام والمسلمین ذاکری موسوی از استان کهگیلویه و بویر احمد

ختم قرآن کریم دانشجویان در مسجدالنبی؛مدینه منوره

ختم قرآن کریم دانشجویان در مسجدالحرام؛مکه مکرمه

ارسال نظر