همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع)؛
حضور زائرین دانشگاهی در موسسه اسراء و دیدار با آیت الله جوادی آملی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۰۰:۳۹

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(علیه السلام) میزبان دو کاروان از زائرین دانشگاهی از استان البرز بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(علیه السلام) میزبان دو کاروان از زائرین دانشگاهی از استان البرز بود. کاروان نیایش به مدیریت آقای احمد حق پرست و کاروان نینوا به مدیریت داود بیات روز پنج شنبه وارد شهر مقدس قم شدند.

بنابراین گزارش، در این اردوی دو روزه، دانشجویان پس از ورود به شهر مقدس قم، در ابتدا به صورت دسته جمعی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شدند و در عصر روز پنج شنبه در جلسه قم شناسی مصور با سخنرانیحجت الاسلام هاشمی نسبحضور یافتند.

جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی،روحانی کاروان،زیارت گلزار شهدا با روایتگری حجت الاسلام والمسلمین نصری، راوی بعثه مقام معظم رهبری، حضور در موسسه اسراء و بهره مندی از بیانات استاد برجسته حوزه عملیه قم، حضرت آیت‌الله جوادی آملی، زیارت مقام خضر، چهل اختران و بیت النور محل عبادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)،زیارت بیت امام خمینی(ره)در قم، زیارت امامزادگان علی بن جعفر و موسی مبرقع، قرائت دعای پرفیض کمیل و دعای ندبه، حضور در مسجد مقدس جمکران و انجام اعمال آن از جمله برنامه های این اردوی زیارتی بود.

زائرین این کاروانها بعد از پایان مراسم و انجام زیارت وداع عصر جمعه شهر مقدس قم را به مقصد شهر تهران ترک کردند.هدیه ای فرهنگی نیز به رسم یادبود به زائرین دانشگاهی از سوی ستاد اهدا شد.

ارسال نظر