جشنواره مسابقات بدرقه زائرین دانشگاهی ویژه اربعین حسینی برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۹:۵۰:۱۶

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امسال برای نخستین بار «جشنواره مسابقات بدرقه زائرین دانشگاهی» با موضوع «معرفت در زیارت اربعین»را برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،طرح «بدرقه زائرین دانشگاهی» برای نخستین بار از سوی ستاد،در موسم اربعین سال جاری در مرز خروجی شلمچه برگزار می گردد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به عنوان یکی از متولیان اعزام قشر دانشگاهی کشور به عتبات عالیات در حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی، حضور فرهنگی خواهد داشت.زائرین می توانند بسته فرهنگی رایگان که توسط ستاد طراحی شده را با شماره گیری کد دستوری #25425*6655* دریافت نمایند.علاقمندان برای شرکت در مسابقات روزانه با موضوع اربعین نیز می توانند با شماره گیری کد و ارسال عدد 2 به سوال مسابقه پاسخ دهند.

همچنین ستاد امسال برای نخستین بار «جشنواره مسابقات بدرقه زائرین دانشگاهی» با موضوع «معرفت در زیارت اربعین»را برگزار می نماید.زائرین می توانند با ارسال عکس از اربعین حسینی با موضوع معرفت در زیارت به آدرس الکترونیکیatabat@labbayk.ir تا اول آذرماه از هدایایی همچون سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس و قم و جوایز ارزشمند دیگر بهره مند شوند.




ارسال نظر