همایش عرفان عرفه با حضور دانشگاهیان در حرم سیدالشهدا(ع)برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۵:۱۶:۱۸

همایشی با عنوان "عرفان عرفه" با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، مسئول عتبه حسینی، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و دیگر مسئولان و زائران دانشگاهی در محل سالن همایش های حرم مطهر سیدالشهدا(ع) برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک ،صبح امروز، همایشی با عنوان "عرفان عرفه" به همت بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها،سید جعفر موسوی، مسئول عتبه حسینی،حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق،حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،حجت الاسلام والمسلمین بهجتی،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا،آقای حسینیان،سرکنسول ایران در کربلا و دیگر مسئولان و زائران دانشگاهی در سالن خاتم الانبیاء حرم مطهر سیدالشهدا(علیه السلام) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، ضمن خوش آمد گویی به همه زائران و خصوصا میهمانان ویژه،از همکاری های خالصانه مسئول عتبه حسینی تقدیر و تشکر کرد .

سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها بود که در خصوص روز عرفه و اهمیت آن به سخنرانی پرداخت.

انتظامات این مراسم بر عهده زائرین دانشجو بود.در بخش های دیگر این همایش، مداح اهل بیت(ع)،احمدی پور، مرثیه سرایی نمود و در پایان حاضرین در جلسه به رسم ادب به صورت دسته جمعی محضر سیدالشهدا(ع) سلام دادند.

شرح کامل سخنرانی های این همایش در خبرهای بعدی سایت لبیک منتشر می شود.

ارسال نظر