جلسه برنامه ریزی و بررسی عتبات دانشگاهیان با حضور عوامل اعزامی ستاد به عراق برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۶:۳۹:۱۱

جلسه بررسی عتبات دانشگاهیان با حضور نمایندگان و عوامل اعزامی ستاد به عراق و همچنین مدیران ثابت هتل های محل استقرار دانشگاهیان در عتبات برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،جلسه بررسی و برنامه ریزی عتبات دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،معاونین، نمایندگان و عوامل اعزامی ستاد به عراق برگزار شد.

این جلسه صبح امروز با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد.حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ابتدای این برنامه با اشاره به هدف برگزاری این جلسه جهت ارزیابی و بررسی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان، از حاضرین در جلسه خواست تا موارد خود را جهت بهتر شدن و افزایش تاثیر عتبات دانشگاهیان در دوره جدید بیان کنند.

آقایان علی اکبری، صادقی و پارسا به عنوان نمایندگان ستاد در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین در خصوص انتخاب هتل ها، اجرای برنامه های فرهنگی و ... مواردی را مطرح کردند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن جمع بندی صحبت های حاضرین گفت که پیشنهادات را بررسی خواهیم کرد و آنهایی که اجرایی باشد را در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان انجام خواهیم داد.

ارسال نظر