برنامه‌ریزی‌ برای دعای عرفه در کربلا آغاز شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۱:۳۱:۴۴

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق و مسئول سازمان حج و زیارت در عراق به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر برای حضور زائران ایرانی در مراسم دعای عرفه با تولیت عتبه حسینی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه محسن نظافتی؛ مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور زائران ایرانی در روز عرفه در عراق به دیدار سید جعفر موسوی؛ تولیت عتبه حسینی رفتند و در این خصوص هماهنگی‌ها را انجام دادند.

تولیت عتبه حسینی در این دیدار زائران ایرانی را بسیار منظم و باانضباط خواند و بر لزوم اتحاد و انسجام دو ملت تأکید و خدمت به زائران را موجب افتخار دانست.

وی تصریح کرد: هرچه در توان داریم تلاش می‌کنیم تا زائران در سفر به عتبات بیشترین بهره معنوی را از زیارت عتاب مقدسه ببرند.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی روحانی از هماهنگی صورت گرفته با عتبه مقدسه در عراق خبر داد و گفت: برای برگزاری مراسم باشکوه و معنوی دعای عرفه هماهنگی‌های بسیار خوبی با عتبه صورت گرفته است که امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده این مراسم بافضیلت با حضور زائران کشورمان در عراق به‌خوبی رقم بخورد.

محسن نظافتی؛ مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در این دیدار در خصوص حضور و اعزام زائران گفت: تلاش می‌کنیم تا در مناسبت ویژه عرفه بیشترین تعداد زائر به زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) مشرف شود.

ارسال نظر