۹ کاروان از دانشگاهیان مازندران از مرداد ماه به عتبات اعزام می شوند

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۰:۲۱:۱۷

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مازندران گفت: ۳۶۰ نفر از دانشگاهیان این استان در قالب ۹ کاروان از مردادماه به عتبات عالیات اعزام می شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حسن عشیری، مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مازندران در رابطه با آخرین اخبار عتبات دانشگاهیان مازندران گفت: بعد از پایان مراحل ثبت نام دانشگاهیان در سایت لبیک، قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان روز پنج شنبه 30 خرداد انجام شد؛ از مجموع حدود 64 هزار ثبت نام کننده، یک هزار و 724 نفر از دانشگاهیان استان مازندران در دوره بیست و یکم عتبات نام نویسی کردند.

وی تصریح کرد: امسال 360 نفر از دانشگاهیان استان مازندران در قالب 9 کاروان، شامل هشت کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به سفر عتبات اعزام خواهند شد. کاروان ها به تفکیک کاروان دانشجویان پسر، دانشجویان دختر، دانشجویان متأهل، کارمندان و اساتید در زمان های تعیین شده اعزام خواهند شد. اولین اعزام دانشگاهیان استان مازندران دوم مردادماه به صورت هوایی از فرودگاه ساری به مقصد بغداد است و اعزام آخرین کاروان دانشگاهیان مازندران نیز 10 مهرماه خواهد بود؛ کاروان زمینی هم 6 مهرماه از شهرستان ساری حرکت خواهد کرد.

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مازندران خاطرنشان کرد: تمامی کاروان ها 40 نفره شامل 38 زائر دانشگاهی، یک مدیر کاروان و یک روحانی کاروان است. به دلیل اینکه مقصد تمامی پروازهای ما بغداد است، لذا سفر کاروان های دانشگاهی هوایی از کاظمین آغاز می شود، پس از آن هم سه روز در کربلا و سه روز در نجف مستقر خواهند شد.

عشیری افزود: برنامه های ویژه ای مختص دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده که متفاوت از برنامه کاروان های دیگر است که از آن جمله می توان به بازدید از بیت حضرت امام خمینی (ره)، کتابخانه و بیت علامه امینی، مرقد صافی اشاره کرد.

ارسال نظر