زمان نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۱۰:۵۰:۲۷

محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان زمان و مکان تحویل مدارک و شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان را تشریح کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از 18 لغایت 29 خردادماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی دوازده روزه، 63968 نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن سی خرداد انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

زارع گفت: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا روز سه شنبه؛ 4تیر ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل دهند.

وی ادامه داد:پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می باشد.

زارع در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان نیز گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می شود در تاریخ های دیگر اعزام شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائرین ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام کنند و وام به این دسته از زائرین نیز تعلق می گیرد.

وی در خصوص دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند نیز گفت:دانشجویان پسر كه از معافيت تحصيلي استفاده مي‌نمايند، اعم از اینکه قبلا گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج را به صورت اینترنتی تکمیل نموده و پرینت آن را در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و در مراكز استانها به آدرس نمايندگان عمره وعتبات دانشگاهيان در استان محل تحصيل خود تحويل دهند.


ارسال نظر

نظرات کاربران :

  جا مانده..... :

سلام علیکم دانشجویان جدیدالورود مهر۹۸ در چه تاریخ میتونن ثبت نام کنن؟ آیا سال۹۸اعزام خواهند شد؟

  لبیک : سلام مرحله بعدی که زمستان آغاز می شود می توانید ثبت نام کنید
  رضاآقاجانی :

سلام.اعزام ما 5 مرداد هستش. مدارک را چجوری ارائه بدهیم؟ آیا اعلام می‌شود؟

  لبیک : سلام مدارک را حداقل یک ماه قبل از اعزام تحویل دهید
  منصوری :

سلام ببخشید ما به عنوان زائر ذخیره انتخاب شدیم ولی نمیتونیم عکس رو بفرستیم چیکار کنیم ؟میشه پاسخ بدین فردا روز اخر هست

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  ریحانه حسینی :

سلام وقت بخیر من به عنوان زائر ذخیره انتخاب شدم میخواستم بدونم مدارک کجا باید تحویل بدم و مهلت تحویل تا کی هست

  لبیک : سلام مدارک را به دفتر ستاد در استان تحصیل خود تحویل دهید/شماره و آدرس دفاتر در صفحه اصلی لبیک هست
  زائر عتبات :

با سلام و احترام. بنده و همسرم، زائر اصلی عتبات هستیم. با توجه به زمان بر بودن تهیه ی نقدینگی، آیا امکان پرداخت هزینه ی سفر در دو مرحله وجود دارد؟ ممنون

  لبیک : سلام متاسفانه خیر
  سلیمان نسترن :

باسلام اینجانب بعنوان ذخیره پذیرفته شده ام ودرتاریخ98/03/27 از دانشگاه محل تحصیل تسویه نمودم وکارت دانشجویی را تحویل دادم میتوانم فرم را پر کنم ودر زیارت شرکت نمایم

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  نورالله هادی :

با سلام اینجانب به همراه همسرم در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت نام و نام ما بعنوان زائرین اصلی اعلام گردید. متاسفانه در زمان اعزام تعیین شده همسرم قادر به انجام سفر نمی باشد.آیا موافقت می فرمائید اینجانب به تنهائی بعنوان زائر اصلی اعزام شوم.

  لبیک : سلام بله با دفتر ستاد در محل تحصیل خود تماس بگیرید و نوع اعزام را به مجردی تغییر دهید