رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مطرح کرد؛
ازدواج ۱۴ درصد از شرکت کنندگان عتبات دانشگاهیان در کربلا/ اگر سفر‌ها را ارزان کنیم، کیفیت حال‌حاضر را نداریم

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۰۹:۲۰:۱۱

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در دوره قبل حدود ۱۴درصد از شرکت کنندگان جزو دانشجویانی بودند که زندگی مشترک را در کربلا آغاز کرده‌اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، با اشاره به راهکار‌های کاهش هزینه سفر به عتبات، اظهار کرد: با توجه به زمان کوتاه فاصله ثبت‌نام تا اعزام دانشجویان فرصتی برای کاهش قیمت ارز و سفر به عتبات نداشته‌ایم؛ اما با تغییرات در برنامه اعزام‌ها سفری با کیفیت فراهم خواهیم کرد.

به دنبال ارتقا کیفیت سفر هستیم

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پورگفت: طبیعی است اگر سفر‌ها را ارزان کنیم، کیفیت به خوبی حال حاضر نخواهد بود،‌ در حالی که ما به دنبال ارتقا کیفیت سفر هستیم؛ باید اردو‌های دانشجویی و سفر‌هایی که به شکل هیئت دانشگاهی انجام می‌شود را افزایش دهیم تا به خوبی از ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:بسیاری از دانشجویان اولین بار است که برای سفر به عتبات اقدام می‌کنند؛ در دوره قبل حدود ۱۴درصد از شرکت کنندگان جزو دانشجویانی بودند که زندگی مشترک را در کربلا آغاز کرده‌اند؛همچنین بیش از نیمی از افراد زائر اولی بوده‌اند و۵۲درصد افراد برای بار اول مشرف شده‌ بودند.

وی یادآوری کرد: در دوره جدید حدود۳۵۰ کاروان اعزام خواهند شد که ۲۶۸کاروان هوایی و ۷۲ کاروان زمینی خواهد بود؛ زمان اعزام دانشجویان دختر از۲۷تیر تا اول شهریور و اعزام پسران از اول شهریور تا۱۵مهر خواهد بود.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  حسن :

باسلام بفرمایید دوره بعدی ثبت نام و اعزام حدودا کی خواهد بود. همچنین بفرمایید کسانیکه در این دوره پذیرفته نشدند ،آیا دارای اولویتی نسبت به دیگران در دوره بعدی خواهند بود؟

  لبیک : سلام اواخر پاییز ثبت نام دوره بعدی انجام می شود