رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۰:۵۷:۴۳

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان از امروز ۱۸ خردادماه در سایت لبیک آغاز شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان از امروز ۱۸خرداد از طریق سایت لبیک آغاز و تا ۲۷خرداد ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور افزود: قرعه کشی این دوره از سفر‌ها در اواخر خرداد انجام می شود.این دوره از اعزام دانشگاهیان از اواخر تیرماه آغاز و تا اواسط مهر ۹۸ ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در این دوره تسهیلات خوبی برای دانشگاهیان از جمله وام قرض الحسنه برای سفر‌های هوایی معادل ۳۰میلیون ریال و برای سفر‌های زمینی۱۵میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این دوره هم مانند دوره های گذشته، دانشجویان مجرد، متأهل، استادان و کارمندان دانشگاه می‌توانند به این سفر معنوی اعزام شوند.

برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  فاطمه قمری :

سلام چرا تو فرم ثبت نام فقط الویت های سفر هوایی رو گذاشتن اگه زمینی بخوایم باید چیکار کنیم؟

  لبیک : سلام بیشتر اعزام های ستاد هوایی است و برای رفاه حال زائرین به جز استان های مرزی باقی اعزام ها بیشتر هوایی ست
  حوریه عالی داعی :

سلام....علت اینکه در سایت ثبت نام، تاریخ های اعزام تا آخر مرداد است،چیست؟! در صورتی که در اطلاع رسانی ها تا 15 مهر اعلام شده!!!

  لبیک : سلام دختران تا اول شهریور اعزام می شوند
  رضا زمانی :

سلام اطلاعات دقیق حرکت زمینی و هوایی رو میشه اعلام کنین ؟ یعنی وقتی زده 14 مرداد حرکت ، روزه 14 مرداد حرکت میکنیم و روزه 21 مرداد ب کشور بر میگردیم ؟؟ شرایط زمینی و تاریخ های حرکت زمینی چگونه هست ؟؟

  لبیک : سلام سفرهای هوایی یک هفته است و زمینی حدود 9 روز است/هر تاریخی که اعلام شده همان روز حرکت است