مدیر عامل بانک ملت در جلسه با رئیس ستاد گفت:
مقدمات اعطای وام عتبات دانشگاهیان در سال جاری انجام شده و بزودی ابلاغ خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۸:۴۷:۵۵

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه معاونین ستاد با آقای دکتر بیگدلی؛مدیر عامل بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه معاونین ستاد با دکتر بیگدلی؛مدیر عامل بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در مجموعه بانک ملت برگزار شد؛ دکتر بیگدلی؛ مدیر عامل بانک، دکتر جعفرلو؛ معاون بانکداری شرکتی، دکتر دیبایی، معاون اعتبارات و جمعی از مدیران ارشد بانک و مسئولین ستاد حضور داشتند.

در ابتدا،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه،از همکاری صمیمانه بانک ملت در اعطای وام به زائرین عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور تقدیر و قدردانی کرد و گزارشی از اعزام دانشگاهیان در بیستمین دوره ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی،از همکاری شعب بانک ملت در استان ها تشکرکرد و گفت: در مجموع۲۸میلیارد تومان وام قرض الحسنه به زائرین دانشگاهی تعلق گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس ستاد در ادامه با اشاره به نقش ارزنده بانک ملت در ارائه تسهیلات و خدمات فرهنگی بانک ملت، درخواست ابلاغ دستورالعمل سال۹۸را ارائه داد.

محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد ضمن تشکر از همکاری بانک ملت در تهران و استان ها گفت:بسیاری از زائرین دانشگاهی موفق به دریافت وام عتبات شدند و شعب بانک، همکاری مناسبی با زائرین دانشگاهی داشتند. پیشنهاد ستاد در سال جاری اعطای وام یک میلیون تومانی اربعین دانشگاهیان و وام دو میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و سه میلیون تومانی برای سفرهای هوایی عتبات دانشگاهیان مطرح شد و با موافقت مدیران بانک همراه شد تا پس از تصویب هیئت مدیره به شعب سراسر کشور ابلاغ شود.

در ادامه،دکتر بیگدلی؛مدیر عامل بانک ملت گفت: همه جا نام بانک ملت در برنامه های مختلف کشور به خوبی یاد می شود و این موضوع عتبات خیر و برکاتی برای بانک دارد.اینکه بانک ملت عملکردش موفق ارزیابی می شود، بخشی از آن بخاطر وامی است که به قشر دانشگاهی کشور برای سفر عتبات ارائه می شود.

وی افزود:همه همکاران ما با علاقه در این زمینه همکاری می کنند و به لطف خداوند سال جدید هم همانند سالهای گذشته در خدمت زائرین دانشگاهی خواهیم بود.مصوبه اعطای وام و تفاهنامه جدید مابین ستاد و بانک ملت به زودی به شعب سراسر کشور اعلام خواهد شد .

دکتر نصر اصفهانی؛ مدیریت بانکداری شرکتی بانک ملت گفت:سال گذشته در مرحله اول۲۵میلیارد به عتبات دانشگاهیان اختصاص پیدا کرد و در مرحله دوم۳میلیارد تومان هم به آن اضافه شد و ان شاالله در سال جاری هم با افزایش روبرو خواهد بود.

دکتر دیبایی؛ معاون اعتبارات بانک ملت با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، گفت:برای ما در مجموعه بانک ملت افتخاری است که بتوانیم خدمتی دراین فضا انجام دهیم، فعالیت ستاد در زمینه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات کار ارزشمندی است و در این راه،بانک ملت هم هر کاری بتواند انجام خواهد داد. تاثیر عتبات دانشگاهیان بر قشر دانشگاهی و همچنین فرزندان ما کاملا مشهود است.

دکتر جعفر لو؛ معاون بانکداری شرکتی نیز گفت: الحمدالله توجه خاصی در مجموعه بانک ملت به عتبات دانشگاهیان وجود دارد و خرسندیم که ما نیز توفیق داشته باشیم خادم زوار سید الشهدا(ع) باشیم .

دستورالعمل و تفاهمنامه وام عتبات دانشگاهیان (سال ۹۸)بزودی اعلام خواهد شد.


ارسال نظر

نظرات کاربران :

  مهدی :

سلام علیکم. من اعزامم 26 اسفند 97 بود و اون موقع گفتند اعتبار تمام شده است. آیا با این تفاهم نامه جدید میتوانم وامم رو بگیرم یا خیر؟

  لبیک : سلام بله مصوبه اعطای وام به زودی به شعب ابلاغ می شود
  پاک نیا :

سلام به شما . من اعزام ۲۸ بهمن ۹۷ بودم ولی وام بهمون تعلق نگرفت . درخواست وام در فرم داشتیم ولی بانک بهمون وام نداد و گفتن که تسهیلات تموم شده . ایا همون وام رو بهمون میدن؟

  لبیک : سلام مصوبه و تفاهم نامه سال جدید به زودی توسط بانک به شعب سراسر کشور ابلاغ می شود
  ایرج :

با سلام من که 27اسفند و 20فروردین به شعبه ی بانک ملت اردبیل مراجعه کردم گفتن وام رو نمیدن وتوافق نامه نیومده هنوز

  لبیک : سلام مصوبه اعطای وام در سال جدید به زودی به شعب اعلام خواهد شد