حضور رئیس نهاد رهبری، وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد در روایتگری مرقد حرّ

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۴:۰۹:۰۷

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور به همراه وزیر علوم و رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی به زیارت مرقد مطهر حضرت حرّ رفتند.


به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلّی، امروز شنبه سوم فروردین مصادف با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در کشور عراق، مرقدمطهر شهید روز عاشورا، حضرت حرّ بن یزید ریاحی میزبان حضور 7 کاروان دانشگاهی از استان‌های خوزستان، سمنان، مازندران، کرمانشاه، خراسان رضوی و دو کاروان هم از استان تهران بود.

گفتنی است برگزاری این مراسم به صورت دسته جمعی برای کاروان‌های دانشگاهی سراسر کشور یکی از برنامه‌های شاخص و اصلی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور است.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور به همراه منصور غلامی؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد مهدی طهرانچی؛ رئیس دانشگاه‌های آزاد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدی؛ رئیس نهاداستانی و دانشگاه امیر کبیر و غلامرضا غفاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز حضور داشتند.

به گزارش لبیک، امسال بیستمین دوره اعزام زائران عتبات دانشگاهيان از ابتدای بهمن آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. در دو ماه آخر سال ۹۷ بیش از ۲۰۰ کاروان دانشگاهی با جمعیتی بیش از ۸ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این مراسم را مشاهده کنید.

ارسال نظر