تصاویری از گنبد و ضریح امام حسین (ع) در لحظه سال تحویل

۱۳۹۸/۰۱/۰۱ ۱۳:۰۲:۰۴

شب گذشته چهارشنبه ۲۹ اسفند آخرین شب سال ۱۳۹۷ و در آستانه اولین روز سال ۱۳۹۸ و از آن مهم‌تر در شام ولادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) سرزمین کربلا حال و هوایی وصف ناشدنی داشت.

به گزارش خبرنگاز اعزامی لبیک از کربلای معلّی، شب گذشته چهارشنبه 29 اسفند آخرین شب سال 1397 و در آستانه اولین روز سال 1398 و از آن مهم‌تر در شام ولادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) سرزمین کربلا حال و هوایی وصف ناشدنی داشت، زائرانی که از ساعت‌ها قبل خود را آماده حضور در حرم مطهر کرده بودند تا در لحظه تحویل سال خاطره‌ای به یادماندنی از خود بجای بگذارند.

خیلی زود صحن‌های مختلف حرم و به خصوص بین الحرمین مملو از جمعیت شد و هر قدر به نیمه شب و زمان آغاز سال جدید نزدیک‌تر می‌شدیم‏، حال و هوای زائران عجیب‌تر می‌شد. هر کسی خواسته‌هایی را به محضر امام عالم آورده بود تا عرضه کند اما در رأس تمامی آنها دعا برای تعجیل در امر ظهور مولایمان امام زمان (عج) بود.

گفتنی است مراسم سال تحویل در حرم امام حسین (ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بهجتی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در شهر کربلا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قمی، تلاوت قرآن کریم توسط حاج کریم منصوری؛ قاری بین المللی کشور و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از ضریح و گنبد حضرت امام حسین (ع) دقایقی پیش از آغاز سال تحویل را ببینید.

ارسال نظر