برگزاری جلسه آموزشی توجیهی ویژه کاروان اعزامی کرمان به عتبات عالیات

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۵:۲۸:۵۸

جلسه آموزشی کاروان اعزامی در تاریخ ۳ فروردین ماه ۹۷ ،سه شنبه۲۱ اسفند در محل سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور مدیر، روحانی و اعضاء کاروان اعزامی به عتبات درتاریخ ذکر شده برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری کرمان، جلسه آموزشی کاروان اعزامی در تاریخ 3 فروردین ماه 97 ،سه شنبه21 اسفند در محل سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور مدیر، روحانی و اعضاء کاروان اعزامی به عتبات درتاریخ ذکر شده برگزار گردید.

در ابتدا آقای شمسی، کارشناس شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان به بیان برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین و نکاتی پیرامون این سفر معنوی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین تدینی نیز که در این سفر به عنوان روحانی کاروان زائرین را همراهی می کند با اشاره به حدیث پیامبر (صلی الله علیه و آله) افزود: در برخی از ایام زندگی نسیم هایی می وزد و فرصت هایی نصیب انسان می گردد که باید قدر آن ها را دانست؛ این سفر که با ماه رجب همراه شده است از توفیقات الهی است که باید از آن بهره برد.

وی ضمن بیان اهمیت زیارت امام حسین (علیه السلام) افزود: باید با مطالعه سیره اهل بیت (علیهم السلام) خود را برای این سفر آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تدینی در ادامه هدف از این سفر معنوی را تقرب به خدا، قدردانی از اهل بیت(علیهم السلام) و تجدید پیمان با ایشان بیان کرد.

آقای دکتر روحانی مدیر کاروان اعزامی نیز پس از بیان نکات توجیهی پیرامون این سفر معنوی، برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین در طول این سفر معنوی را شرح دادند که از جمله آن ها می توان به اجرای برنامه « احلی من العسل » در کربلا توسط بعثه مقام معظم رهبری اشاره کرد.



ارسال نظر